MAKALELER
60-72 Aylık Çocukların Deyimleri Anlama Düzeyi | | PDF | | PDF (English) | |
Umay Acar, Nihat Bayat |
Türkiye’de Erken Çocukluk Dönemi Müzik Eğitimine Yönelik Mesleki Uzmanlık Alanında Yaşanan Sorunlar ve Bir Çözüm Önerisi | | PDF | | PDF (English) | |
Yunus Yapalı, Ayşe Çakır İlhan, Salim Sever |
Öğrencilerin Doğrulayan ve Çelişen Örnekler İçeren Matematiksel bir İfade Karşısındaki Akıl Yürütmelerinin Araştırılması | | PDF | | PDF (English) | |
Zülfiye Zeybek Şimşek, Elif Kılıçoğlu |
İspat İşlevleri ile Sosyal ve Sosyo-Matematiksel Normlar Arasındaki İlişkiler: KARİDE Modelinden Yansımalar | | PDF | | PDF (English) | |
Tuğba Yulet Yılmaz, Nilüfer Yavuzsoy Köse |
Ortaokul Öğrencileri İçin Demokratik Vatandaşlık Yeterliklerini Oluşturan Boyutların Belirlenmesine Yönelik Bir Delphi Araştırması | | PDF | | PDF (English) | |
Ali Haydar Akarsu, Kaya Yılmaz |
Ortaokul Öğrencilerinde Konuşma Öz Yeterliliği ve Sosyal Kaygının Değerlendirilmesi | | PDF | | PDF (English) | |
Rıza Korhan Sezin, Sema Sal |
Yazma Becerisinde Tutum, Öz-Yeterlik ve Üstbilişsel Strateji Farkındalığının Rolü: Hangisi Daha Etkili? | | PDF | | PDF (English) | |
Elif Demir, Yusuf Günaydın, Kemalettin Deniz |
Matematik Öğretmen Adaylarının Bilişsel Olarak Zorlu Görevler Üzerindeki Yansıtıcı Düşünceleri ve Geliştirdikleri Cebir Görevlerinin Özellikleri | | PDF | | PDF (English) | |
Makbule Gözde Didiş Kabar, Gözde Kaplan Can, Işıl İşler Baykal, Erdinç Çakıroğlu |
Türkiye’deki Okullarda Dağıtımcı Liderlik, Anlamlı İş ve Okul Akademik İyimserliği Arasındaki İlişki: Çok Düzeyli Bir YEM Analizi | | PDF | | PDF (English) | |
Murat Özdemir, Şule Polat, Mehmet Küçükçene, Sakine Sincer, Nesrin Aydın Yürükçü |
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası İndeksli Dergilerde Yayımlanan Makale Başlıklarının İçeriksel, Biçimsel ve İlişkisel Açıdan İncelenmesi | | PDF | | PDF (English) | |
Mülkiye Ezgi İskender Topaloğlu, Nihal Elif Gürbüz, Nergiz Çağıltay, Yüksel Göktaş |

Eğitim ve Bilim'de yayımlanan tüm içerik ve makaleler "Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı" ile lisanslanmıştır.
ISSN: 1300-1337