Cilt 50, Sayı 222 (2025)

MAKALELER

60-72 Aylık Çocukların Deyimleri Anlama Düzeyi | PDF | | PDF (English) |
Umay Acar, Nihat Bayat
Türkiye’de Erken Çocukluk Dönemi Müzik Eğitimine Yönelik Mesleki Uzmanlık Alanında Yaşanan Sorunlar ve Bir Çözüm Önerisi | PDF | | PDF (English) |
Yunus Yapalı, Ayşe Çakır İlhan, Salim Sever
Öğrencilerin Doğrulayan ve Çelişen Örnekler İçeren Matematiksel bir İfade Karşısındaki Akıl Yürütmelerinin Araştırılması | PDF | | PDF (English) |
Zülfiye Zeybek Şimşek, Elif Kılıçoğlu
İspat İşlevleri ile Sosyal ve Sosyo-Matematiksel Normlar Arasındaki İlişkiler: KARİDE Modelinden Yansımalar | PDF | | PDF (English) |
Tuğba Yulet Yılmaz, Nilüfer Yavuzsoy Köse
Ortaokul Öğrencileri İçin Demokratik Vatandaşlık Yeterliklerini Oluşturan Boyutların Belirlenmesine Yönelik Bir Delphi Araştırması | PDF | | PDF (English) |
Ali Haydar Akarsu, Kaya Yılmaz
Ortaokul Öğrencilerinde Konuşma Öz Yeterliliği ve Sosyal Kaygının Değerlendirilmesi | PDF | | PDF (English) |
Rıza Korhan Sezin, Sema Sal
Yazma Becerisinde Tutum, Öz-Yeterlik ve Üstbilişsel Strateji Farkındalığının Rolü: Hangisi Daha Etkili? | PDF | | PDF (English) |
Elif Demir, Yusuf Günaydın, Kemalettin Deniz
Matematik Öğretmen Adaylarının Bilişsel Olarak Zorlu Görevler Üzerindeki Yansıtıcı Düşünceleri ve Geliştirdikleri Cebir Görevlerinin Özellikleri | PDF | | PDF (English) |
Makbule Gözde Didiş Kabar, Gözde Kaplan Can, Işıl İşler Baykal, Erdinç Çakıroğlu
Türkiye’deki Okullarda Dağıtımcı Liderlik, Anlamlı İş ve Okul Akademik İyimserliği Arasındaki İlişki: Çok Düzeyli Bir YEM Analizi | PDF | | PDF (English) |
Murat Özdemir, Şule Polat, Mehmet Küçükçene, Sakine Sincer, Nesrin Aydın Yürükçü
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası İndeksli Dergilerde Yayımlanan Makale Başlıklarının İçeriksel, Biçimsel ve İlişkisel Açıdan İncelenmesi | PDF | | PDF (English) |
Mülkiye Ezgi İskender Topaloğlu, Nihal Elif Gürbüz, Nergiz Çağıltay, Yüksel Göktaş


Creative Commons License
Eğitim ve Bilim'de yayımlanan tüm içerik ve makaleler "Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı" ile lisanslanmıştır.
ISSN: 1300-1337