Eğitim ve Bilim güncel ve özgün bilginin yayılmasını önemsemektedir. Bu kapsamda değerlendirme aşamasını tamamlayarak kabul edilen ve kabulden sonraki süreçleri tamamlanan çalışmalar elektronik olarak erken görünümde yayınlanır. Erken görünümde yayınlanan çalışmalar yayın kurulunun uygun bulduğu cilt ve sayıda sayfa sayısı verilerek yayınlanır ve erken görünümden kaldırılır. Erken görünümdeki çalışmalar normal sayıda yayınlanacak son sürüm olmayabilir. Son yayınlanacak halinde çalışmaların küçük düzenlemeler yapılabilir.
MAKALELER
Düşük Okuma Başarısında Rol Oynayan Etkenlerin Belirlenmesi | | PDF | | PDF (English) | |
Neslihan Tuğçe Özyeter, Ömer Kutlu |
Fonolojik İşlemleme ve Dil Becerilerinin Okuma Akıcılığının Boylamsal Gelişimindeki Rolü | | PDF | | PDF (English) | |
Cevriye Ergül, Gözde Akoğlu, Seher Yalçın, Meral Çilem Ökçün Akçamuş, Burcu Kılıç Tülü, Zeynep Bahap Kudret |
Müzik Eğitimi ve Öğretiminde Teknoloji Kullanımının Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması | | PDF | | PDF (English) | |
Burcu Kalkanoğlu |
Liderlik ve Öğretmen Motivasyonu: Okullarda Liderliğin Farklı Tür ve Düzeyleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme | | PDF | | PDF (English) | |
Mehmet Fatih Köse, Esra Karabağ Köse, Sema Nur Yanık Özdemir |
Yurt Dışı Öğretmenlik Deneyiminin İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Öğretmen Kimliği Gelişimi Üzerine Etkileri | | PDF | | PDF (English) | |
Nur Akkuş Çakır, Nihan Aylin Ünlü |
Beden Eğitimi Öğretmenlerinin COVID-19 Krizinde Deneyimleri, Motivasyonu, Bağlılığı ve Önerileri | | PDF | | PDF (English) | |
Kathleen Pascua, Ruben Jr Lagunero Tagare |
Üstün Yetenekli Çocuklarda Bibliyoterapi Yönteminin Sosyal Duygusal Öğrenme Becerilerine Etkisi | | PDF | | PDF (English) | |
Kübra Yiğit Tekel, Savaş Akgül |
Farklı Argümantasyon Yönelimlerinde Ortaokul Öğrencilerinin Argümantasyon Şemalarının Araştırılması | | PDF | | PDF (English) | |
Mehmet Şen, Semra Sungur, Ceren Öztekin |
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/80x15.png)
Eğitim ve Bilim'de yayımlanan tüm içerik ve makaleler "Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı" ile lisanslanmıştır.
ISSN: 1300-1337