Yayın Kurulu

EDİTÖRLER

Ziya Selçuk, Prof. Dr., TED Üniversitesi, Türkiye

Jale Çakıroğlu, Prof. Dr., Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye

Mehmet Palancı, Yrd. Doç. Dr., Karadeniz Teknik Üniversitesi, Türkiye

ALAN EDİTÖRLERİ

Agnaldo Arroio, Prof. Dr., University of São Paulo, Brezilya

Berrin Akman, Prof. Dr., Hacettepe Üniversitesi, Türkiye

Taner Altun, Doç. Dr., Karadeniz Teknik Üniversitesi, Türkiye

Cem Babadoğan, Yrd. Doç. Dr., Ankara Üniversitesi, Türkiye

Mehmet Bekdemir, Doç. Dr., Erzincan Üniversitesi, Türkiye

Mehmet Buldu, Doç. Dr., UNICEF, Türkiye

Eren Ceylan, Yrd. Doç. Dr., Ankara Üniversitesi, Türkiye

Maiga Chang, Doç. Dr., Athabasca University, Kanada

Muammer Çalık, Prof. Dr., Karadeniz Teknik Üniversitesi, Türkiye

Hüseyin Çalışkan, Doç. Dr., Sakarya Üniversitesi, Türkiye

Salih Çepni, Prof. Dr., Uludağ Üniversitesi, Türkiye

Bülent Çetinkaya, Doç. Dr., Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye

M. Engin Deniz, Prof. Dr., Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye

Hakan Dündar, Doç. Dr., Manas Üniveristesi, Kırgızistan

Tolga Erdoğan, Doç. Dr., Karadeniz Teknik Üniversitesi, Türkiye

Mustafa Ergün, Yrd. Doç. Dr., Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Türkiye

Paul Gibbs, Prof. Dr., Middlesex University, İngiltere

David Guralnick, Prof. Dr., Columbia University, ABD

Bülent Güven, Prof. Dr., Karadeniz Teknik Üniversitesi, Türkiye

Esra Bukova Güzel, Doç. Dr., Dokuz Eylül Üniversitesi , Türkiye

Erdal Hamarta, Doç. Dr., Necmettin Erbakan Üniversitesi, Türkiye

Michael Hammond, Doç. Dr., University of Warwick, İngiltere

Penelope Harnett, Prof. Dr., University of the West of England, İngiltere

Philip Harris, Prof. Dr., Indiana University, ABD

Tahsin İlhan, Doç. Dr., Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Türkiye

Mehmet Kandemir, Doç. Dr., Kırıkkale Üniversitesi, Türkiye

Necdet Karasu, Doç. Dr., Gazi Üniversitesi, Türkiye

Selahattin Kaymakcı, Doç. Dr., Kastamonu Üniversitesi, Türkiye

Kinshuk, Prof. Dr., Athabasca University, Kanada

Macid Ayhan Melekoğlu, Doç. Dr., Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Türkiye

Ian Menter, Prof. Dr., University of Oxford, İngiltere

Nilgün Emine Metin, Prof. Dr., Hacettepe Üniversitesi, Türkiye

Mauro Mocerino, Doç. Dr., Curtin University, Avustralya

Sinan Olkun, Prof. Dr., TED Üniversitesi, Türkiye

Selahiddin Öğülmüş, Prof. Dr., Ankara Üniversitesi, Türkiye

Sezen Özeke, Doç. Dr., Uludağ Üniversitesi, Türkiye

Haluk Özmen, Prof. Dr., Karadeniz Teknik Üniversitesi, Türkiye

Ian Phillips, Prof. Dr., Edge Hill University, İngiltere

Katarzyna Potyrala, Prof. Dr., Pedagogy University of Crocow, Polonya

Uğur Sak, Prof. Dr., Anadolu Üniversitesi, Türkiye

Fatma Sapmaz, Yrd. Doç. Dr., Sakarya Üniversitesi, Türkiye

Adile Gülşah Saranlı, Yrd. Doç. Dr., TED Üniversitesi, Türkiye

Fatma Nevra Seggie, Doç. Dr., Boğaziçi Üniversitesi, Türkiye

Görsev Sönmez, Yrd. Doç. Dr., Hasan Kalyoncu Üniversitesi, Türkiye

Mustafa Sözbilir, Prof. Dr., Atatürk Üniversitesi, Türkiye

Timothy Teo, Prof. Dr., University of Macau, Çin

Esen Uzuntiryaki, Doç. Dr., Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye

Mustafa Yavuz, Doç. Dr., Necmettin Erbakan Üniversitesi, Türkiye

Derya Yıldız, Yrd. Doç. Dr., Necmettin Erbakan Üniversitesi, Türkiye

Işıl Kabakçı Yurdakul, Doç. Dr., Anadolu Üniversitesi, Türkiye


ISSN: 1300-1337